Followers

Frendship 4eve

klasifikasi : 13 gpL
durasi : 1 minit
genre : k0medi / action
scene: vacation

Bersame Rayner bersantai

Assalamualaikum....



Setelah sekian lama aku x menghadap blog aku sendiri sebab kemalasan aku mengonlinekn diri, akhir nye aku mngambil keputusan mengupdatekan lah blog aku...wakakakaka =P


Sebenarnye bende ni da lame aku nk sumbat kn dalam blog aku..tp asyik tertangguh jek..jd aku mulakan lah cter aku ni yg bermula pada 1 April 2010 di mana aku dan rakan2 aku bertolak ke Port Dickson. Dgn menaiki 3 buah kereta iaitu kereta porche biru, persona kelabu dan kenari kelabu, kami sume bergerak pd pukul 8.30pg...

Aku dgn x tido nye time tu menggagahkn diri mendrive kereta porche biru milik ku...dgn pelbagai rintingan dan halangan yang melanda, akhirnye kami sampai ke PD hampir jam 12 tghri..apartment telah p0n di booking dan menunggu ketibaan 0wner rumah untuk memberi kunci rumah..* time2 ni plak aku bley demam..adeiiiii =P

Dpt jek mas0k chalet yg kte0rg sewa tuh, aku tr0s jek melanding kan diri di atas tilam empuk yang bisa membuat sume manusia tr0s terlena...aku merehatkan diri dan tido,manakala rakan2 yg lain mengangkat barang dan mengemas barang2 keperluan di tempat yg sepatutnye... * aku demam,mane la larat nk angkat barang... >.<

Ubi bersama baju yang telah aku design

 sebel0m sempat aku lena, aku testing dulu baju yang aku design utk vacation ni..SMART X???
 aku men buat jek.....lalalalalalala~


 2.00 ptg

Sementara aku tido, rakan2 yg lain memang rajin...terutama nye Nam@Mama,Santhana,Priya,Mosreena merajinkn diri dgn memasak lunch untuk kteorg...sedappppppppppppp... * aku mangon jek,mase tu aku ngah lapar, memang aku baham je tr0s...Bismillah tetap x akan d lupa kn...huhuhu


inilah mama kitchen...masak2..huhu


 4.00 ptg

Mase ni kte0rg dah lepak2 jek..mase lepak2 la kte0rg jln2 menikmati matahari terbenam...taking picture memang diutamakan..terutama nya Y,nana dan fan2...huhuhu

lihat saje keasyikan mereka melepak kn diri


 klu k0rg nk taw,diorg ni ngh lawan
sape kaki pling putih...!!

Malam

Setelah aku mnjalani ibadat yg wajib aku semp0rna kn..pelbagai aktiviti d jln kn..Pada mlm pertama,kami sume mngade kn aktiviti BBQ..kemeriahan suasana mlm mmg x dpt d bayangkn lg...huhuhu...tamat jek program mlm, balik,lepak2,sembg2,tid0..huhuhu





c0ntinue...

Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

ToPicz

Scream Box

Copyright © 2010 DaneX All Rights Reserved.
Website powered by Blogger and Trily Blogger theme designed by TopTut.com & Converted by Ritesh Sanap.