Followers

TaMaT Sudah (2008)



KonVokesYen MSU

ape khabar dunia.
aku tengah b0san2 neh..s0,aku p0n meneruskan kegiatan bermoral aku untuk mengUpdate blog tentang neh sambil membahankan rakan-rakan ku yang laen..huhu

Mungkin bukan semua yang ingat tapi aku rase aku ingat kot pasal aku kan hensem huahua. 5 tahun dulu aku ingat lagi, datang mengregister kn diri di pejabat management dan di temani ibu ayah aku bersama rambut panjang aku yang dah mngalahkn hantu pontianak serta di bawa oleh canselor dengan muke penuh agenda dan muslihat, mnjemput duduk di kerusi halaman management mendaftar kn name aku selaku student MSU Aku jugak rase bertuah di 'tour guide' oleh canselor ke hostel yang katil mcm bukan katil, bertilam macam bukan tilam dan alamari besi yang tunggu mase nak karat. Ibu aku tak membebel ,bapak aku relex jek pasal fasiliti macam rumah bangla@ind0n ,sebab diorg tahu aku pandai berdikari dan itu yang terbaik untuk ank di0rg. Mungkin sejak kala itu aku baru mule mengenal segala nye sebab kebebasan tanpa had di MSU...

Macam-macam aku belajar...mule dari 0rentasi yang sangat memb0sankn..s0,aku p0n skip la..d0k kt hostel smbiL mnghisap r0kok "Perillys" dan air 100 pLus yang mnyejukan. Lagi besT k0t dari d0k bwh matahari yang macam sejengkal jek dari atas kepale..hahaha. Selepas itu, aku mule mngenali fakulti dan lecturer-lecturer yang 2x5 jek dgn student..ada jek yang mcm budak2, ada jek yang malas mengajar. Hari demi hari aku mule melihat ke arah sudent di kolej aku..maCam-macam!!nk cuci mata p0n s0dap..yang bajet hot plak melampau sangat sampai tak ingat dah mana aurat, yang sexy dah tak tahu mana halal haran nye, yang hipokrit neh yang paling ramai, mase kat kolej baek jek dengan bertudung dan bertutup, bile malam menjelma dah macam srigala jadian dah aku teng0k. pe yang tutup siang td, sume terburai keluar, sume lemak nk tunjuk..keh3

Bile lame-lame aku kt k0lej, aku melepasi peringkat 1 demi 1 sampai le ke akhirnya..pencapaian aku tak lah membanggakan sangat sebab aku banyak main-main...(b0d0 btoL)..huhu. Tamat jugak pembelajaran aku dan aku nk mengucapkn ribuan terima kasih la tak terhingga pada parents aku yang banyak mengeluarkn duit demi melihat kejayaan aku. kemudian pada lecturer yang pernah mengajar aku dan banyak membantu aku. Lastly pada sahabat-sahabat aku yang setia hingga ke akhir perjuangan aku..aku senaraikn sahabat-sahabat suke-duke,susah-senang bersama ;

  1. Jino
  2. Farhan
  3. Muaff
  4. Syauki
  5. Christopher
  6. Mas
  7. Hanis
  8. Priya
  9. Rafeah
  10. Suhnaina
  11. Fisha
  12. Hidayah
  13. Balqis
  14. Rozi
  15. Nur Ain
  16. Mira
  17. Malini
dan ramai lagi la..aku tak larat plak nk list sume orang..huhuhu..thanks one more time. h0pe we see again =)
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

ToPicz

Scream Box

Copyright © 2010 DaneX All Rights Reserved.
Website powered by Blogger and Trily Blogger theme designed by TopTut.com & Converted by Ritesh Sanap.